Ennen ProSofta: n tutustumista asiakkaat ovat yleensä pettyneitä pyrkimyksiään tehdä yhteistyötä muiden yritysten kanssa siinä toivossa, että he voivat auttaa heidän kysymyksiinsä. ProSofta: n asiantuntijat ovat vakuuttuneita siitä, että jos asiakkaalla on ratkaisematon ongelma ja hän ei osaa ratkaista sitä - tiedämme, kuinka! ja löydämme aina sinulle tehokkaimman ratkaisun.

ProSofta on aina valmis sitoutumaan asiakkaiden hankkeiden seurantaan myös kehitystyön päätyttyä. Näin toteutetaan asiakkaan pitkäaikaisen projektituen tarve ja mahdollisuus ottaa käyttöön uusia toiminnallisia lisäosia.

ProSofta-tiimi on jatkuvasti yhteydessä asiakkaaseen, raportoi projektin nykyisestä edistymisestä, joka takaa täyden asiakastyytyväisyyden työstä ja valvoo sopimusten noudattamista, ja todistettu työprosessi takaa asiakkaan turvallisuuden ennakoimattomista vaikeuksista ja epäjohdonmukaisuuksista alkuperäisissä sopimuksissa.

Asiakkaan kohtaamat ongelmat nuorten yritysten kanssa

  1. Käsitteiden korvaaminen. Kun yritys ei ymmärrä asiakkaitaan tai puhuu asiakkaan kanssa eri kielillä, eikä tehtävää ole määritelty - on erittäin todennäköistä, että asiakas maksaa epäoikeudenmukaisesti jokaisen "en ymmärrä sinua", "ymmärsin eri tavalla".
  2. Ne ovat harhaanjohtavia. Kun yritys raportoi vääriä tietoja, joita ei voida tarkistaa tällä hetkellä.
  3. He väittävät olevansa. Kun yritys yrittää luopua vastuusta kertoa asiakkaalle: "En muista mitään," "ei ole mitään sellaista."
  4. Roolien korvaaminen. Kun yrityksen edustajasta tulee asiakkaan tehtävien ratkaiseminen asiantuntijana ja ajankohtaisista asioista selviytymisestä, siitä tulee rento keskustelukumppani eikä henkilö, joka on vastuussa tuloksesta.
  5. Lopullisen tapauksen varajäsen. Kun yritys otti haltuunsa
    Tietyt asiakkaalle asetetut velvoitteet antavat saavutetun sopimuksen puitteissa lopullisen tuloksen lukuun ottamatta joitakin merkittäviä yksityiskohtia.
  6. Spimuksen muuttaminen yksipuolisesti. Asiakasyrityksen vuorovaikutuksessa yksi osapuolista uskoo voivansa muuttaa sopimuksen yksipuolisesti ilmoittamatta asiasta toiselle osapuolelle.
  7. Retriitin valmistelu. Asianmukaisesti rakennetun sopimussuhteen puuttuminen johtaa siihen, että jokin osapuoli välttää velvoitteidensa täyttämisen.
  8. Ne edellyttävät sopimusta saavutusten kanssa ilman tarkistusta, mikä on. Usein se kohta, jossa osapuoli ei voi osoittaa kuvitteellista tai todellista osaamista ammattialallaan, vaan se kattaa sen pitkien keskustelujen näytöllä, jossa ei ole mitään erityispiirteitä.