Suomalainen yritys - IT-palveluiden kansainvälisten markkinoiden asiantuntija

ProSofta tarjoaa laajan valikoiman tietotekniikkapalveluja, kuten ohjelmistokehityksen (verkkosivustojen, pelien ja mobiilisovellusten kehittäminen) sekä suunnittelun, markkinoinnin, laadunvalvonnan ja pätevien asiantuntijoiden valinnan monipuolisiin asiakastehtäviin. 

Tarjoamalla strategisia suosituksia hankekehityksessä ProSofta auttaa innovaatioita intohimoisesti houkuttelevia asiakkaita ja pyrkimään markkinajohtajiksi välttämään yleisiä virheitä, joilla on kriittisiä seurauksia. 

ProSofta tarjoaa asiakkailleen valinnan kaikista tehtävien tehokasta toteuttamista koskevista vaihtoehdoista, ja ProSofta-yhtiön henkinen omaisuus luo kaikki tarvittavat edellytykset - näin ollen kunkin palvelun tyypin takana ovat asiantuntijat, joiden toimivaltaa vahvistaa tarjottujen palvelujen korkean laadun ja täytäntöönpanon nopeus. 

Yksi ProSofta - yhtiön ohjeista on omien SaaS-ratkaisujen kehittäminen, jonka avulla voit nopeasti ja tehokkaasti rakentaa verkkosivustoja, verkkokauppoja sekä hallita tehokkaasti asiakkaan online-liiketoimintaa yhdestä paikasta.

 

ProSofta-asiantuntijat ovat viimeisten kymmenen vuoden ajan työskennelleet valtioiden, alueellisten ja kansainvälisten yritysten, markkinointitoimistojen ja aloittavien yritysten hankkeissa pääasiassa Yhdysvalloista, Euroopasta ja Arabiemiirikunnista.

Kumppani tai asiakas?

Suurin osa ProSofta: n asiakkaista tulee sen liikekumppaneiksi. ProSofta-asiakkaat luottavat ohjelmistoratkaisujen integroituun kehitykseen ja saavat täysin hallittavan ja ymmärrettävän teknisen järjestelmän tulosten saavuttamiseksi, mikä puolestaan ​​mahdollistaa niiden hallinnan tulevaisuudessa.

ProSofta tuo teknistä asiantuntemusta yrityksille ja uusille yrityksille, jotka etsivät tehokkaimpia lähestymistapoja. Koska asiakkaamme haluavat innovaatiota ja markkinajohtajuutta, kumppanuus perustuu kunkin osapuolen avoimuuteen, molemminpuoliseen hyötyyn ja sitoutumiseen.

Tullessaan ProSofta-kumppaniksi asiakkaat saavat kaikki tarvittavat edellytykset suunnitelmiensa toteuttamiselle sekä kiistaton kilpailuetu markkinoilla.

ProSofta: n tarjoamien palveluiden osaaminen ja muut yksityiskohdat on esitetty kokonaisuudessaan verkkosivuilla osoitteessa www.prosofta.fi/fi/portfolio ja www.prosofta.fi/fi/palvelut.

"Tienne tuhatta, aloittaako ensimmäinen askel"

© Lao Tzu

ProSofta: n asiakkaat saavat aina sovitut tulokset ajoissa ja kokonaisuudessaan, sillä yrityksellä on ainutlaatuinen vuorovaikutussuunnitelma:

  • Asiakkaan ensimmäinen kuuleminen, osaamisen osoittaminen.
  • Neuvottelut, joilla saavutetaan sama käsitys nykyisestä tilanteesta.
  • Määritelmä, mitä on muutettava. Milloin ja mikä tulos pitäisi saada.
  • Sovittakaa vastavuoroisista velvoitteista (kuka sen pitäisi tehdä).
  • Toimet ja mukautukset.
  • Työn loppuun saattaminen ja sen jälkeinen tuki ja ylläpito.

Tehtävä alkaa tehokkaan liikkeen suunnan analysoinnista ja valinnasta, mitattavissa olevien laatu- ja vaatimustenmukaisuuskriteerien määrittelystä ja onnistunut hanke alkaa ajatuksesta, jonka ammattilaisten on määrä toteuttaa.

Ammattimaisesti kehitetty funktionaalinen erittely tai käyttöehdot mahdollistavat yksityiskohtaisen laskennan hankkeen kustannuksista, suunnittelevat toteutusjakson ja rikkovat projektin kehittämisen itsenäisiin vaiheisiin. ProSofta: n projektipäällikön ottaminen mukaan asiakkaan projektiin tarjoaa mahdollisuuden tehdä muutoksia kaikissa kehitysvaiheissa, ja analyytikon erillinen rooli ja hänen neuvonsa auttavat rakentamaan yksiselitteisen ja oikean näkemyksen hankkeen kehittämisestä, joka tarjoaa täydellisen ratkaisun ongelmaan.

Ennen ProSofta: n tutustumista asiakkaat ovat yleensä pettyneitä pyrkimyksiään tehdä yhteistyötä muiden yritysten kanssa siinä toivossa, että he voivat auttaa heidän kysymyksiinsä. ProSofta: n asiantuntijat ovat vakuuttuneita siitä, että jos asiakkaalla on ratkaisematon ongelma ja hän ei osaa ratkaista sitä - tiedämme, kuinka! ja löydämme aina sinulle tehokkaimman ratkaisun.

ProSofta on aina valmis sitoutumaan asiakkaiden hankkeiden seurantaan myös kehitystyön päätyttyä. Näin toteutetaan asiakkaan pitkäaikaisen projektituen tarve ja mahdollisuus ottaa käyttöön uusia toiminnallisia lisäosia.

ProSofta-tiimi on jatkuvasti yhteydessä asiakkaaseen, raportoi projektin nykyisestä edistymisestä, joka takaa täyden asiakastyytyväisyyden työstä ja valvoo sopimusten noudattamista, ja todistettu työprosessi takaa asiakkaan turvallisuuden ennakoimattomista vaikeuksista ja epäjohdonmukaisuuksista alkuperäisissä sopimuksissa.

Kehittäjäyrityksen valinta on yksi tärkeimmistä ja tärkeimmistä näkökohdista hankkeen toteutumiselle. IT-asiantuntijoiden väärä valinta johtaa väistämättömiin tappioihin ja turhautumiseen.

ProSofta-yhtiön ja asiakkaan asiantuntijoiden vuorovaikutuksessa on 3 mallia tehtävän puitteissa tai pitkän aikavälin yhteistyön muodossa.

Henkilöstö (Dedicated Team)

Ihanteellinen uusien tuotteiden kehittämiseen ja nykyisen asiakasryhmän täydentämiseen oikeiden asiantuntijoiden ja pitkän aikavälin asiantuntijoiden kanssa.

  • Kun tarvitaan nopeaa skaalausta.
  • Kun palkkaat oikean asiantuntijan, se vie liikaa aikaa, tai se on paljon kalliimpaa alueella.
  • Kun tarvitset täyden valvonnan kehitysprosessista, suora viestintä asiantuntijoiden kanssa.
  • Kun projektitiimi on jaettu ulkoiseen ja sisäiseen ja tarvitaan myös sisäisten kehitysprojektien ja vuorovaikutuksen noudattamista.
  • Kun kiinteä IT-kehitysbudjetti edellyttää läpinäkyvää hinnoittelua.

Projektityö (ulkoistaminen)

Ihanteellinen pk-yritysten kehittämiseen sekä kiinteän asiakkaan budjetin piiriin kuuluviin hankkeisiin, ja hallinnan riskit ovat ProSofta: llä.

  • Kun on tarpeen kehittää tuote asiakkaan vaatimusten mukaisesti tietyn ajan kuluessa ja kiinteän budjetin sisällä.
  • Kun ei ole tarvetta muodostaa asiantuntijaryhmää jatkuvasti.
  • Kun ei tarvita usein muuttuvaa kehitysprosessia.
  • Kun tarvitset nopean alun kehitysprosessiin.
  • Tarvittaessa hankkeen johtajan asiantuntemusta.
  • Tämäntyyppinen vuorovaikutus sisältää toiminnallisen määrityksen tai yksityiskohtaisen teknisen tehtävän valmistelun ennen projektin aloittamista.

Maksun jälkeinen maksu (T & M)

Ihanteellinen, kun ProSofta-asiakkaalla on rajoitettu sisäinen tietotekniikkakapasiteetti ja on tarpeen hankkia nopeasti IT-asiantuntemus, ratkaista tietty tehtävä tai vaatia säännöllisesti olemassa olevan projektin pitkän aikavälin tukea.

  • Kun tarvitset nopean ratkaisun tehtävään tai tehtäväkokonaisuuden, jolla on ennustettavissa oleva budjetti.
  • Kun olemassa oleva hanke vaatii säännöllistä tukea sopivalla ratkaisumallilla.
  • Kun on löydettävä ratkaisu ongelmaan, jota varten on syytä tutkia ongelman syitä.

Asiakkaan kohtaamat ongelmat nuorten yritysten kanssa

1. Käsitteiden korvaaminen

Kun yritys ei ymmärrä asiakkaitaan tai puhuu asiakkaan kanssa eri kielillä, mutta tehtävää ei ole määritelty - on erittäin todennäköistä, että asiakas maksaa epäoikeudenmukaisesti jokaisen jälkeen "en ymmärrä sinua niin paljon", "ymmärsin muuten".

2. Harhaan

Kun yritys raportoi, tiedot eivät ole totta, joita ei voi tarkistaa tällä hetkellä.

3. Teeskennellä

Kun yritys yrittää vapauttaa velvollisuutensa kertoa asiakkaalle: "En muista mitään," "ei ole mitään sellaista".

4. Korvaa roolit

Kun yrityksen edustajasta tulee asiakkaan tehtävien ratkaisemisen sijasta asiantuntija ja ajankohtaisista asioista selviytyminen, hänestä tulee rento keskustelukumppani eikä tulosta vastaava henkilö.

5. Korvaa lopullinen tapaus

Kun yhtiö on tehnyt tiettyjä velvoitteita asiakkaalle saavutetun sopimuksen puitteissa, se antaa lopputuloksen lukuun ottamatta joitakin merkittäviä yksityiskohtia.

6. Muuta sopimus yksipuolisesti

Asiakasyrityksen vuorovaikutuksessa yksi osapuolista uskoo voivansa muuttaa sopimuksen yksipuolisesti ilmoittamatta asiasta toiselle osapuolelle.

7. Valmistautuminen pakoon

Asianmukaisesti rakennetun sopimussuhteen puuttuminen johtaa aina siihen, että jokin osapuoli ei täytä velvoitteitaan.

8. Vaadi hyväksymistä ilman saavutusta

Tämä on usein piste, jossa toisella puolella tai toisella ei voi osoittaa kuvitteellista tai todellista osaamista ammattialallaan, mutta se kattaa sen pitkien keskustelujen näytöllä ilman mitään erityispiirteitä.

Perustutkimuksen tekeminen asiakkaan projektista

ProSofta-asiakkaat maksavat tehokkaista ja oikea-aikaisista projektitehtävistä sekä hankkeen toteutuksen nopeudesta. Jokaiselle asiakkaalle on muodostettu erityinen projektitiimi, johon kuuluu projektipäällikkö, analyytikko ja laadunvalvonta-asiantuntijat. Säännölliset raportit hankkeen etenemisestä ja asemasta, teollis- ja tekijänoikeuksien kunnioittamisesta, asiantuntijoiden korkeasta ammattitasosta - kaikki tämä on taattu tulos asiantuntijoiden työstä asiakkaiden tehtävien suorittamisessa.

ProSofta on paras vaihtoehto todellakin pätevien IT-alan asiantuntijoiden valinnassa, kun otetaan huomioon nykyinen ongelma, joka koskee pätevän henkilöstön puutetta markkinoilla. Huolehdimme asiakkaistamme ymmärtämällä kilpailuongelmia ja liiketoimintaympäristön aggressiivisuutta.

Jotta ProSofta: n asiantuntijat saavat ilmaisen kuulemisen, on tarpeen selvittää kaikki mahdolliset ongelman ratkaisut:

Lähetä kysely, jossa on yksityiskohtia verkkosivuston yhteydenottolomakkeella: 

www.prosofta.fi/fi/yhteystiedot

Tai ota yhteyttä johonkin ProSofta-asiakasjohtajista: