Tietoresurssi tehokkaana ostamisen motivaattorina
Blogisivuston kehittäminen joko itsenäiseksi resurssiksi tai osaksi olemassa olevaa verkkokauppaa tarjoaa yritykselle useita etuja. Tutkimukset, muistiinpanot, analyysit ja arvioinnit voivat olla hyödyllisiä vierailijoille ja auttaa heitä tuotteiden tai palvelujen valinnassa. Resurssilla vierailevilla pitäisi olla mahdollisuus kommentoida, arvioida materiaaleja ja RSS-tilauksia sekä ennen kaikkea käyttää jakamistoimintoa, jonka avulla informaatiosta voidaan kertoa ystäville, työtovereille ja tuttaville.
Miten liiketoiminta hyötyy blogista?
On ainakin viisi syytä, miksi sinun pitäisi tilata blogin kehitys liiketoiminnan edistämiseksi:
- Kävijäliikenteen kasvatus. Arvovaltaisten tietojen mukaan kävijämäärä jopa viisinkertaistuu yrityksillä, joiden blogit täyttyvät jatkuvasti hyödyllisellä ja kiinnostavalla tiedolla. Sisällön on kuitenkin oltava laadukasta ja optimoitua liiketoimintaan liittyville avainhauille, jotta kävijämäärä vaikuttaisi myyntiin.
- Tarvittava informaatio. Uuden tuotteen tai uniikin palvelun ilmestyessä vierailijoilla voi olla liian vähän tietoa päätöksen tekemiseksi. Blogi auttaa täyttämään aukot. Lisäksi voidaan käyttää erillistä sivua tarjousten ja kilpailujen julkaisuun.
- Vuoropuhelu. Asiakkaat arvostavat, kun he eivät saa vain yksinpuhelua sivuston omistajalta, vaan täysivaltaista vuoropuhelua. Siksi on tarpeen julkaista artikkeleita, joissa vastaatte käyttäjien postitse, palautelomakkeella tai kommenteissa lähettämiin kysymyksiin.
- Tuputtamaton mainonta. Kun tuotteet tai palvelut mainitaan asiaankuuluvien tietojen yhteydessä, niitä mainostetaan huomaamattomasti. Lukija pitää tätä hyödyllisenä neuvona. Lisäksi se motivoi palaamaan resurssiin yhä uudelleen lisäten asiakkaan uskollisuutta.
- Sosiaalisuus. Ystävän suositukseen suhtaudutaan suuremmalla luottamuksella, kuin jatkuvasti toistuviin mainoksiin. Tutkimukset osoittavat, että ihmiset harvoin jakavat tuotteita, mutta mielenkiintoisia artikkeleita jaetaan usein. Osa lukemisen perässä tulleista kävijöistä saattaa hyvinkin kiinnostua ehdotetuista tuotteista tai palveluista.
ProSofta toimii koko Europan alueella ja tarjoaa kaikenkattavan lähestymistavan tuotteiden ja palveluiden kehitykseen ja mainostamiseen. Tehtäväluetteloon sisältyy liiketoimintanne erityispiirteitä heijastava design, avainsanojen valinta, helppokäyttöisyys ja monia ainutlaatuisia "temppuja", jotka tähtäävät päämäärään, eli vierailijoiden houkutteluun tehden niistä asiakkaita.
Soita meille, tule Helsingissä sijaitsevaan toimistoomme, jätä yhteydenottopyyntö tai kirjoita sähköpostitse! Esimiehemme vastaa kaikkiin kysymyksiin ja laskee kustannukset hankkeelle, joka tulee kasvattamaan voittoasi, vaikutusvoimaasi markkinoilla ja asiakkaitesi uskollisuutta!